Politica de livrari
A. Livrari interne (Romania)
- Livrarea se realizeaza la adresa definita de catre CLIENT in formularul de comanda.
- Costul transportului este de 16 lei iar pentru localitatile care nu fac parte din raza de acoperire a curierului, se calculeaza km suplimentari, costul final fiind acceptat de catre CLIENT prin finalizarea comenzii.
- Livrarea se face prin curier, in termen de 2-3 zile lucratoare de la efectuarea comenzii, daca s-au introdus corect de catre CLIENT toate datele de livrare.
- Livrarea se face in functie de localitatea livrarii, de greutatea si dimensiunea coletului.
- Vanzatorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumparatorul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre Cumparator pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 10 de zile lucratoare.
- In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului.
- In cazul in care CLIENTUL nu este gasit la adresa mentionata, curierul va incerca o noua livrare intr-o alta zi; in cazul in care acesta nu poate fi contactat, comanda va fi anulata si produsul returnat la VANZATOR, CLIENTUL urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.
B. Livrari internationale (doar U.E. – fara insule)
- Livrarea se realizeaza prin curier la adresa definita de catre CLIENT in formularul de comanda.
- Termenul livrarii este de 5-8 zile lucratoare de la data efectuarii platii. Plata se efectueaza cu cardul, integral, incluzand costul transportului.
- Costul transportului este de 150 lei pentru coletele de pana la 2kg si de 200 lei pentru coletele voluminoase ce depasesc 2kg.
- Serviciul este valabil doar pentru Uniunea Europeana si NU este valabil pentru expedieri catre insule.
- Livrarea se realizeaza in functie de TARA livrarii, de greutatea si dimensiunea coletului.
- Vanzatorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumparatorul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre Cumparator pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 10 de zile lucratoare.
- In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului.
- In cazul in care CLIENTUL nu este gasit la adresa mentionata, curierul va incerca o noua livrare intr-o alta zi; in cazul in care acesta nu poate fi contactat, comanda va fi anulata si produsul returnat la VANZATOR, CLIENTUL urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.